Porada: jak kupić tanie bilety lotnicze - wyjazd do Włoch

niedziela, 22 czerwca 2014
Zbliża się okres wakacyjny i sporo osób zaczyna rozglądać się za możliwością spędzenia okresu urlopowego za granicą. Możemy pojechać oczywiście na wypoczynek swoim samochodem lub polecieć samolotem za granicę. Ja osobiście wybrałem ten drugi sposób i zdecydowałem się na tanie loty do Włoch.

Widok Rzymu z lotu ptaka



Po pierwsze zdecyduj się na lotnisko docelowe - w moim przypadku jest to Bolonia. Następnie wybrałem lotnisko w Polsce, które mi najbardziej odpowiadało ze względu na miejsce zamieszkania. Kupując bilet tanich linii lotniczych skorzystałem z kilku porównywarek lotów. Cena ostateczna biletu jest uzależniona od tego gdzie kupimy nasz bilet. Czy bezpośrednio u przewoźnika poprzez stronę internetową czy u pośrednika, których obecnie nie brakuje na rynku.

Mój przewoźnik, który obsługuje daną linię wymagał karty kredytowej lub debetowej do opłacenia transakcji. Dlatego ja osobiście zdecydowałem się na zakup biletu w punkcie firmowym przewoźnika bezpośrednio na lotnisku. Jeśli chciałbym kupić bilet w internecie u pośrednika do ceny biletu musiałbym doliczyć jednorazową opłatę transakcyjną w wysokości 200 PLN. W punkcie na lotnisku ta prowizja była niższa. Oczywiście prowizje są różne w zależności od tego gdzie kupujemy bilet.

Wybierając tanie linie lotnicze musimy zwrócić uwagę na to, że za każdą dodatkową usługę będziemy musieli dopłacić i to nie małą kwotę. Za każdy dodatkowy kilogram powyżej limitu czy za każdy nie wymiarowy bagaż, który wskazał przewoźnik. Limity różnią się od linii lotniczych, na które się zdecydowaliśmy i polecam sprawdzić je na stronie internetowej danych linii lotniczych.

Do wyjazdu do Włoch pozostał równo miesiąc. Relacja z wyjazdu dostępna będzie po powrocie z wakacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz