Czy zarabianie na giełdzie to jedyna metoda?

piątek, 4 lipca 2014
Każdy wie, że na giełdzie można zarobić bardzo duże pieniądze. Ale jest pewien haczyk. Musisz się na tym znać. Nauka zabiera czas a i tak nie jest powiedziane, że uda Ci się wyciągnąć "grubą kasę". Spróbuj alternatywnych metod zarabiania w internecie. Mam tu na myśli reklamy na swoich stronach internetowych. Zaraz ktoś powie, tak ale to są groszowe sprawy...





Może i ktoś taki ma rację, ale tworząc kilkanaście stron twoje zyski na przykład z reklam Adsense pomnażają się przez ilość Twoich stron. Powiem z doświadczenia swojego, że na początku zarabiałem faktycznie groszowe sprawy ale teraz to się zmieniło. Przygotowałem kilka stron raz i obecnie nic przy nich nie robię a pieniądze z reklam wpływają na konto.

Po pierwsze znajdź swoją niszę, temat na który będziesz tworzył strony. Są pewne zestawienia w internecie ile kosztuje jeden klik w reklamę w danej kategorii tematycznej. Ja staram się rozwijać i tworzyć różnotematyczne serwisy testując daną branżę i odwiedziny. No dobrze założyłem stronę i co dalej?! Po pierwsze po przygotowaniu dobrej jakościowo strony - naprawdę warto niż bawić się w jakieś śmieciówki - umieść na niej reklamy Adsense serwowane od Google. Masz pewność, ze Twoje zarobione pieniądze zostaną wypłacone. Następnie zacznij reklamować swoją stronę WWW.

Reklama strony/pozycjonowanie jest bardzo ważne. Im lepiej będzie widoczna Twoja strona w internecie tym większy ruch na niej. A większy ruch to więcej pieniędzy na naszej stronie. Musicie mi uwierzyć na słowo ale mój znajomy pokazywał mi swoje konto Adsense i jego zarobki wynosiły średnio 2000 PLN w miesiącu. Raz więcej raz mniej. W dodatku na tej stronie reklamował swoją firmę. Dokładnej ilości stron nie powiedział ale na pewno to nie było 20-30. I co ważniejsze nie zmarnował swojego czasu na tworzenie śmieciowej tematyki. Nie dość, że zarabia na reklamach na stronkach to na dodatek na klientach, którzy trafią do jego firmy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz