Jak zarabiać na swoich stronach dzięki AdSense?

wtorek, 29 lipca 2014
AdSense jest programem finansowym opracowanym i zarządzanym przez Google co sprawia, że mamy pewność wypłacenia zarobionych przez nas pieniędzy. Z założenia reklamy AdSensa umieszczamy na swojej stronie internetowej. Aby naprawdę myśleć o zarabianiu na reklamach AdSens strona, którą posiadasz musi być często odwiedzana i być jakościowo dobra.



Po pierwsze zajmij się przygotowaniem ciekawej strony internetowej. Mówiąc na swoim przykładzie - ja wszedłem w tematykę motoryzacji a dokładnie motocykli. Pozwoliło mi to w przeciągu roku osiągnąć zadowalające wyniki. Jeżeli chodzi o motoryzację średnia wypłacana za kliknięcie to 0,50 PLN. Najwięcej można zarobić na finansach oraz na forexie bo tam kliki kosztują już 1 - 4 PLN. Ale minusem jest bardzo duża konkurencja.

Ja prowadząc swoją stronę internetową starałem się regularnie każdego dnia dodawać unikalny wpis, czasem po kilka nawet. Dzięki temu moja strona jest regularnie odwiedzana wejściami z wyszukiwarki. Obecnie strona odwiedzana jest do 10 000 odwiedzin miesięcznie. Dodatkowo pozycjonowałem ją na wybrane słowa kluczowe starając się co 2-3 dzień zdobyć link. Ponadto standardowo wykorzystuję Facebook/Twitter oraz Google+ do promocji.

Następnym etapem rozwoju w mojej przygodzie z AdSense jest stworzenie całej sieci stron - myślę tu o 20-30 kolejnych w branży motoryzacyjnej. Obecnie mam już 10 wykonanych z tego planu. Postarałem się o wstępne wypozycjonowanie tych stron. Następnie umieszczę na nich reklamy oraz zajmę się pozycjonowaniem, które pozwoli mi przyciągnąć większą liczbę użytkowników a tym samym zyski z reklam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz